Elérhet minket hétköznap 08.00-18.00 hívjon megyünk!
Miskolc házhoz megyünk Acer laptop hibáit javítani.
Garancia idő letelte után kérje segítségünket otthonában, irodájában.
Nem indul az Acer laptop?
Hibás működést tapasztal? Felbukkanó reklámablakok, ismeretlen programok lassítják számítógépét laptopját? Elakadt, PC szerviz-re, tanácsra van szüksége?
Ingyenes kiszállással, helyszínen orvosoljuk az Acer laptopok hibás működését.
Garancián túli Acer laptop szervizelés, fizetős szolgáltatás.
Sebesség optimalizálás.
Lassú a laptopja, nem töltődik be a rendszer? Felgyorsítjuk a helyszínen otthonában, irodájában. Hívjon, még akár ma gyors lehet Acer laptopja.
Hétköznap 08.00-18.00-ig hívható ügyfélszolgálatunk a
+3620-265-75-30 –as telefonszámon
Miskolcon 0 Ft a kiszállás, az első fél óra költsége 8.000 Ft, amennyiben ebben az intervallumban a hiba elhárítható, akkor nincsen további díj.
Nagyobb, összetettebb hiba esetén a kiérkező szervizeskollégánk a helyszínen tudja megmondani milyen költségekkel jár a javítás az első fél óra költségén túl.
HÍVJON egyeztessen velünk egy Önnek megfelelő időpontot.
Kiszállás és javítás akár néhány órán belül, kényelmesen az Ön otthonában, vagy irodájában.
Ön végig a számítógép szerelő mellett maradhat a javítás során, így biztos lehet benne, hogy csak azért fizet, ami ténylegesen javításra került.
Élvezze az általunk végzett javítások és beépített alkatrészek helyszíni garanciáját.
Igen. Ehhez csak annyit kell tennie, hogy hívja ügyfélszolgálatunkat +3620-265-75-30 telefonszámon és egyeztet egy kiszállási időpontot.
A legtöbb esetben már helyszínen javítható a szoftveres és hardveres hibák nagy része, így pár órán belül újra használhatja számítógépét.
Hívja fel szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Hívja fel szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha azt tapasztalja, hogy az eszköz bekapcsolás után az operációs rendszer elindítása helyett automatikusan belép a BIOS konfigurációba, kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha a acer laptop indításakor problémák merülnek fel, vagy a rendszerindítás után fekete képernyő jelenik meg, kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
A Windows üdvözlő képernyőjénél megreked anélkül, hogy továbblépne a rendszerbe, kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Az automatikus javítás a Windows egyik olyan funkciója, amely az operációs rendszer és a szoftverek problémáinak megoldását segíti, hogy biztosítsa a készülék stabilitását. Amikor a Windows operációs rendszere hibákkal, problémákkal vagy összeomlásokkal találkozik, az Automatikus javítás funkció megpróbálja automatikusan felismerni, azonosítani és kijavítani ezeket a problémákat, kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha azt tapasztalja, hogy a laptop nem ébred fel alvó vagy hibernált módból, kérjük, csatlakoztasson egy hálózati adaptert, és győződjön meg róla, hogy az akkumulátor töltöttségi jelzője be van kapcsolva (az alábbiakban laptopon mutatjuk be), majd kattintson a bekapcsológombra a számítógép felébresztéséhez. (Ha a számítógép hosszú időre alvó üzemmódba kerül, akkor a számítógép az alvó üzemmódból hibernált üzemmódba helyezi át az energiaellátás állapotát, és csak a bekapcsológombra kattintva tudja újraindítani a rendszert.)
Ha a probléma ezután is fennáll, kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
A BitLocker helyreállítási kulcs egy 48 számjegyű numerikus jelszó, amely a titkosított meghajtó feloldásához használható. Ha azt tapasztalja, hogy a számítógép bekapcsolás után a BitLocker helyreállítási képernyőt jeleníti meg, az azt jelenti, hogy a HDD/SDD titkosításra került. (A HDD/SDD le van zárva.) Ha a számítógép hardverkomponenseit kicserélték vagy a BIOS beállításait megváltoztatták, mindezek hatására a rendszer bekapcsolás után BitLocker helyreállítási képernyőt jelenít meg. Ezért a probléma megoldásához helyreállítási kulcsra van szükség. Ha nem tudja megadni a helyreállítási kulcsot a feloldáshoz, egy másik lehetőség az operációs rendszer újratelepítési folyamatának elvégzése. Kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
A laptop automatikus leállításának/újraindításának számos oka lehet, például hardver (alaplap, lemezmeghajtók, memória stb.) vagy szoftver (alkalmazások, illesztőprogramok, Windows rendszer stb.). Ezen túlmenően, van egy másik gyakori oka annak, hogy a számítógép egy védelmi politikát léptet életbe, hogy leálljon pl. hőkezelési probléma miatt, valamint amikor a CPU hőmérséklete meghaladja a célértéket. Kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha a légáramlás akadályozva van a szellőzőnyílásokat vagy a ventilátort elzáró por, haj vagy törmelék miatt, az elégtelen hűtés teljesítményproblémákhoz vezethet. Kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Ha a laptop hangproblémáit tapasztalja, például a hangszórók/mikrofonok nem működnek, nincs hang, a hang tompa, szaggatott, vagy recsegés/pukkanás stb. hallatszik, vagy hangszóró/mikrofon problémák lépnek fel virtuális megbeszéléseken vagy online tanulásban, például Microsoft Teams, Skype, Google Meet, Google Classroom, Zoom vagy más kommunikációs alkalmazásokban, kérjük, tekintse meg a következő megoldásokat. (A kommunikációs alkalmazások esetében ellenőrizze, hogy a bemeneti/kimeneti eszköz beállításai is megfelelőek-e.) Kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Mielőtt megoldanánk az internetproblémát, ellenőriznünk kell, hogy a problémát a számítógép vagy az internetes berendezés (modem/internetkábel/vezeték nélküli megosztó eszköz), illetve az internetszolgáltató okozza-e. Kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.
Vezeték nélküli hálózati (Wi-Fi) problémák a számítógépen, Kérjük hívja szervizünket: +3620-265-75-30 Egyeztetünk egy Önnek alkalmas időpontot és szervizesünk házhoz megy a hibát elhárítani.